Många hjärtan blir det

Hej! Idag är det alla hjärtans dag, en dag som jag inte kan säga att jag är särskilt engagerad i. Visa kärlek till sin omgivning borde man göra varje dag! MEN, när tillfälle ges till manikyrtema så är det klart att man tar tillfället i akt. Alltså fram med prickpennan och göra hjärtan :)
 
Jag hade en bild i mitt huvud hur det här mönstret skulle se ut, men det blev ju inte likadant på naglarna sen. För ett mönster som man kan göra på papper kan lätt se lite plottrigt och kladdigt ut på naglarna, men många hjärtan är det i alla fall.
 
 
 
  • China Glaze - White on white
  • Viva la Diva - nr 58
  • China Glaze - Passion
  • China Glaze - Ruby pumps
  • OPI - The show must go on!
  • China Glaze - Crousin'
Hejdå!


Kommentarer
honmednaglarna

Jag tycker de var kanonfina. :) Man ser ju att de är hjärtan och bara fint att alla inte är perfekta :)

Svar: Tack så mycket!!! Ja men eller hur, vem är perfekt egentligen? :)
Sussie

2013-02-14 @ 19:23:47
URL: http://honmednaglarna.blogg.se
Lela

Gillade extra mycket ditt färgval, inte de mest klassiska färgerna för att göra hjärtan:)

Svar: Vad roligt att du gillade färgerna! Nej, de är ju inga sockersöta, rosa färger men ändå lite i den röda färgskalan så att det är lite kärleksfärger :)
Sussie

2013-02-14 @ 20:31:03
URL: http://www.lelack.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0