Streckgubbe


Helgen som var så köpte jag ett födelsedagskort till en kompis, och detta kort har inspirerat mig till manikyren. Dessvärre har jag ju givit bort kortet nu, så kan inte ta någon bild på det :) Men det var i alla fall en svart bakgrund med en halv fjäril gjord av många tunna, tunna vita och silvriga "streck".

Jag har dragit så tunna linjer jag kunnat för att forma fjärilens vingar, med vitt, och därefter avslutat med några silverlinjer över. Så här efter att min manikyr blev färdig undrar jag om det hade blivit mindre oroligt med ett slätt krämlack i botten i stället för detta extremt skimriga, men det får duga ändå.





  • Botten: ORLY - Oui
  • Vitt: vit akrylfärg
  • Silver: Depend Art liner - nr 1060

Bye bye butterfly!

 

 

 

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0