Surfin' Safari

Förra veckan så fick vi anmärkningsvärt nog några riktiga sommardagar, så jag gick med glädje vidare från höstlacket i förra inlägget till sommarneoner! Alltså från Safari till Surfin'.
 
Jag har använt Surfin' for boys från China Glazes sommarkollektion Summer Neons. Det är ett underbart färgstarkt lack som lyser ikapp med solen, det går inte att ha det på sig utan att bli glad! Och som vanligt är mina bilder inte perfekta, i verkligheten är det inte så rött som det ser ut, utan det har en mer rosa ton i sig.
 
Jag har gjort en halvmånemanikyr och duttat prickar i sjunkande storleksordning med min duttpenna. Jag använde även en nytt "nude"-lack under, för att slippa s.k. VNL (visible nail line).
 
 
 
 
 
  • China Glaze - Surfin' for boys
  • Nordic Cap - nr NP02
  • Depend - nr 039
Hejdå!
 
 


Kommentarer
Sminkan

Det här var ju också skitsnyggt! Jag älskar halvmånemanikyrer och prickarna var så himla coola!

Svar: Tack så mycket!!! Jag var inte så mycket för halvmånemanikyrer förr, men nu har jag också fått upp ögonen för det och gillar det jättemycket. Och prickar är alltid kul att leka med :)
Sussie

2012-08-08 @ 09:04:55
URL: http://www.sminkan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0