Sommarbild


Det är ganska mycket att göra i början av en utbildning, särskilt som det var ett tag sedan jag gick på gymnasiet. Det känns som att jag är den enda som inte tog studenten i somras, så jag har en del gammal kunskap som det tar ett tag att få tillbaka...

Så det blir en till manikyr från förra månaden som jag inte hann lägga upp då.

Det är en lite tacky tolkning av en prästkrage. I teorin så var det en bra idé att göra om en fransk manikyr till vita kronblad men mitt hantverke var nog inte tillräckligt skickligt. Men här är den i alla fall :)





Kronbladen har jag målat med Ink Nail Art White, de gröna prickarna har jag förstås gjort med min eminenta duttpenna, färgen var givetvis sommarens China Glaze: Cha cha cha. De gula prickarna gjorde jag med ett gult skimmerlack från Depend som jag inte kan se numret på.

Vink vink!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0