En gammal, gammal goding.


Det här är lack nr 13 Passion från Constance Carroll, ett gammalt nagellack som jag har haft i många år. För något år sedan när jag började intressera mig för nagellack så hittade jag det i en låda och upptäckte till min stora förtjusning att det fortfarande var tunt och fint i konsistensen. Jag kan faktiskt inte fatta hur det har kunnat hålla så länge. Det är från ett märke som jag inte har sett sen dess, så gud vet vilka kemikalier som finns i för att det ska hålla sig så länge :)

I vilket fall så är det väldigt vackert. Plommonlila med rosa skimmer i. Jag gillar det skarpt. Jag hade egentligen tänkt dekorera det på något sätt, vilket aldrig blev av sen, men det gör ingenting för det är så fint alldeles självt.





Hejdå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0