Persikopastell


Underbara, underbara vårpasteller! Jag har invigt Viva la Divas minilack nr 15. Ett oragnerosa, persikofärgat krämlack. Jag trodde att det skulle vara lite för hudfärgat och inte se så mycket ut för världen, men det blev bättre än jag trodde, så vårligt och glatt det blev på mina naglar! Den perfekta vårpastellen faktiskt.



Jag piffade till det ytterligare genom att stämpla på hawaiiblommor med Konad. Jag har fortfarande inte kommit över min Konadkris, förstår inte varför det aldrig blir bra längre, men det blev i alla fall lite bättre än sist. Jag använde Konads svarta speciallack och platta nr m26.







Sayonara!




Kommentarer
Nea

Åh, det blev kanon med stämplingen måste jag säga!! Färgkombon blev så.. elegant Vs. udda. Gillas!!

2011-06-15 @ 12:44:42
URL: http://linneakjellberg.wordpress.com
Sussie

Tack så mycket, det var kul att höra! Haha, elgant vs. udda, det är inte varje dag man får ett sånt omdöme :) Tack!

2011-06-15 @ 17:36:24
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0