Senaste nytt!


Jaha, så kom alltså förra veckan min allra första beställning från det, här bland nagelbloggarna, så omtalade Transdesign. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med tipset om den sidan.

Såhär när jag ställer upp de nio lacken (på fönsterbrädan, vilket syns väldigt tydligt) som jag köpte så kan jag konstatera att jag har valt konsekvent färglösa färger, trots att jag nu när solen har börjat komma fram har känt mig väldigt pepp på de våriga pastellerna. Men några glada lack finns där allt, det ska jag visa när jag har fått tid att lacka med dem.




+ I fredags fick jag dessutom tillfälle att köpa billiga Claudia-nagellack för 10 kr st. Gissa var...


... Ullared!

Hejdå!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0