Testin testing...


Ett begrepp som har inte hade hört talas om förut var "ruffian", men efter att jag såg det först hos lillasystersnaglar och hos många andra underbara nagelbloggar så var jag ju förstås tvungen att själv testa också :) Eftersom jag inte lyckades göra så rak linje så drog jag bort uppmärksamheten från kanten, till lite prickar precis ovanför. Prickar som jag gjorde med min eminenta, gula duttpenna.

Jag har använt Mavalas röda Madras med matt överlack och Chinas Glazes guldiga Misteltoe kisses.





Jag kan inte placera det riktigt, men jag får associationer till en superhjältestörtkruka eller Star Trekhjälm eller något tecknat.

Hejdå!




Kommentarer
Nea

Snyggt blev det! Jag tänker själv lite på Indien när jag ser det.. kanske magdansöser? Härligt med sånt som får en att tänka och associera :) Bra jobbat!

2011-03-11 @ 21:19:55
URL: http://linneakjellberg.wordpress.com
Sussie

Tack!!! Ja det är sant, guldprickarna är lite som de där metallplattorna som rasslar på höftskynket när de dansar :) Kul med lite andra idéer som får en att associera till sånt som man inte alls tänkte på själv från början.

2011-03-17 @ 18:32:51
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0