Blasé?


Jag hade inte riktigt lust med någonting färgstarkt, så efter mycket velande mellan ljusrosa, ljusrosa eller ingenting så blev det att jag målade på Viva la Divas lack nr 47 eftersom jag ändå aldrig hade provat det och ju måste göra det någon gång. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det... lite som ett glitterlack i genomskinlig bas som är grumligt, som om man har malt ned glittret och rört om. Det är lite gulaktigt i skimret och väldigt skirt. Egentligen så är det ganska fint, men det får nästan nagelns vita del att se lite gul ut, som den i rättvisans namn inte är, inte i den graden i alla fall :)

Även om jag inte kände för någonting utstickande, så ville jag i alla fall ha lite mer hantverk i nageln än bara lacket, så jag beklädde naglarna med en krans stenar vid nederkanten, bara för att göra någonting.







Hejdå!




Kommentarer
Annie

Jättefint med stenarna! Det gör verkligen att det sticker ut trots att färgen är ganska neutral

2011-03-08 @ 15:28:58
URL: http://anniescolors.wordpress.com/
Sussie

Tack, vad snäll du är!

2011-03-09 @ 23:23:49
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0