Le manikyyyr


Idag kände jag inte för något knasigt, utan bara en vanligt, fin fransk manikyr. Men så klart med något litet, extra, mer! Jag har inte riktigt något bra lack för fransk manikyr, och jag har ju i ärlighetens namn inte tillräckligt långa naglar för det heller, men sådana bagateller kan jag inte låta mig stoppas av.

- Jag målade, efter att ha lagt på mitt underlack, den yttersta tippen av nageln, med Isa Doras Tip white. Efter det målade jag en liten kant på tippen med det underbart rosa glittret Teenage Dream från OPI, med en lång, tunn detaljpensel.





(Som vanligt kan min fotografering inte göra glittret rättvisa, det ser kanske inte så mycket ut för världen på bilderna, men på riktigt så blir det riktigt piffigt.)

Au revoir!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0