´

Nagellack är ingenting som jag brinner för, det är en rekreation och en hobby. Det jag brinner för kommer alltid att vara att förändra den här världen. Det är vad jag brinner för och det är en livsnödvändighet. Även om jag inte känner någon stor lust så publicerar jag ändå mina tidsinställda inlägg, en liten stunds vila från allt behöver man ändå. Så här kommer tredje sommarglassen:




88:an

Då var vi framme vid tredje glassveckan och äntligen blir det lite choklad. Men jag måste ju säga att choklad kanske inte är det roligaste att försöka lacka fram då jag inte har så många bruna lack, men ett lyckades jag ändå skrapa fram.

Här har jag använt lerfärgade Ingrid från China Glazes höstkollektion Vintage Vixen från förra hösten. Över det har jag duttat det vita White dream från Isa Dora på tippen med en badsvamp. Efter det stämplade jag zebramönster (Konadplatta nr m57) med Ingrid över det vita. Eftersom jag använde ett vanligt nagellack och inget speciallack till stämplingen så täckte själva mönstret inte så bra som man skulle önska, men sak samma, det får duga ändå.

 

 

Hejdå!

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0