Välkommen till min nya blogg!


Hej och välkommen!

 

Jag är lite av en nail artnovis. Jag har hållit på i ett år ungefär med att måla naglarna med ett större intresse än noll som det var innan. För ett år sedan upptäckte jag metoden att stämpla mönster på nageln vilket gjorde det hela himla enkelt och roligt.

 

Nu har jag precis börjat att försöka måla lite detaljer för hand. Ni är hjärtligt välkomna att följa min utveckling i nail artens ädla konst på denna blogg.

 

Först ut blir mycket riktigt en konadmanikyr som jag har haft i veckan. Silver med svart hundtandsmönster över. På ringfingrarna har jag satt fyra rhinestones för att piffa till det ytterligare.

 

Jag tillägnar denna bilden en kär vän som har den pigga färgen grå som favoritfärg och fyrkanter som favoritgeometriskfigur.


 



Kommentarer
En snigel

Ååååhhhh.... :D :) :)

2011-01-14 @ 13:48:56
URL: http://mmmm.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0