Egenhändigt tillverkade blommor

Efter mycket spanande på youtube har inspirationen flödat. Det är fantastisk hur lätta vissa saker ser ut att göra. Ännu mer fantastiskt är hur snyggt folk gör saker som ser otroligt svåra ut att göra. Jag har gått lös på lösnaglar och övat på en massa olika manikyrer för hand, inte enbart med stamping art, och nu har jag äntligen försökt mig på att måla tio likadana. Det är det svåraste, att göra tio stycken likadana!

Här kommer blommorna som jag målade inför helgen med trevliga festligheter.





Roligt hur rhinestonen i mitten av blomman ser likadan ut i färgen som själva lacket jag har använt, på just denna bild. Annars är den mycket ljusare rosa.

Tack och hej, leverpastej!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0