God fortsättning


Jag hoppas att alla har haft en fin julhelg! (Och har... det är ju faktiskt fortfarande jul, även fast det inte är helg längre. Visste ni att det förr inte bara fanns "annandag jul" utan även "tredjedag jul"?) Fast jag har mer tid nu än jag brukar på julen (första året sen gymnasiet som jag inte har haft som mest att göra på arbetet över julen) så har det inte blivit av att jag har bloggat någonting förrän nu. Men det är ju gött att bara slappa lite :)

Så nu är det alltså dags att uppdatera lite. På julafton använde jag det finfina Ruby pumps, som ju är vackert men långsamt på att torka, och så improviserade jag lite med min dekortejp. Jag skulle försöka efterlikna paketinslagningar, och detta blev utgången.



  • China Glaze - Ruby pumps
  • Dekortejp i guld och grönt

Ser ni förresten vad som hänt med min stackars ringfingernagel? Det är märkligt det där, att de bara ska brytas av, av sig själva när de börjar bli för långa, utan att ens ha råkat ut för någonting våldsamt. Typiskt när de väl börjat blir långa. Men men, de duger ändå.

 

God jul och god fortsättning!

 

 

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0