Plommontippar


Bara för att testa det nyinköpta Platinum silver från China Glaze och för att det är ganska juste med en snygg färg som accent till silver. Och för att jag klurade på en form som jag inte hade målat förut =>





Det silvriga lacket är alltså som sagt Platinum silver från China Glaze. Det ljuvliga plommonlila lacket med rosa glitter i (vilket, som vanligt, inte ges rättvisa av fotografierna) är ett gammalt, gammalt lack från märket Constance Carroll nr 13 Passion, som jag hade glömt bort med hittat igen förra året, och det vid fullkomligt vitalt skick. Otippat men glädjande att det har hållit sig så länge. Glitterkanterna har jag målat med Ink Nail Arts Silver Glitter.

Hejsvej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0