Mer pastell!


En härlig söndag, så vi fortsätter med pastell. Jag visste inte riktigt vilket rosa pastellack som jag skulle köpa när jag lade min beställning sist, så jag bara tog ett som såg bra ut och det blev OPI:s Panda-monium pink.

Det var fint, men det var inte riktigt så ljust och fagert som jag hade tänkt mig. Men med lite konadtryck i vitt så blir hela manikyrens framtoning mycket ljusare.



Jag har alltså, på det rosa Panda-monium pink, stämlpat med Konads White pearl och platta m63.





På något sätt så vill man alltid ha mer... Så efter att jag var färdig målade över ett lager med Wet n´wilds Halucinate, om är ett genomskinligt lack med bara lite mångfärgat glitter i, för att ge det hela lite extra. Men det gjorde sig inte alls! Eftersom det inte är så markant glitter så gör det bara att det inte fyller någon funktion som glitter, men å andra sidan så finns det ändå där och förtar mer av det stämplade mönstret och nagellacket som var så fint som just KRÄMlack utan glitter och annat jox.



=> Alltså ska man inte bli girig... less is more :)

Hejdå!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0