Franska tippar


Jag förstår inte varför det blev så här... Jag hade tänkt att det skulle bli lite gulligt, detaljerat och fint, men i stället så känns det bara lite "för mycket" och smaklöst. Kanske skulle jag ha gjort prickarna, och de färgade fälten också för den delen, lite mindre?

- Jag har använt OPI:s Blue my mind (kul att jag får användning för detta lack som jag annars aldrig har anledning att använda) och över det har jag haft Last friday night från OPI:s Kate Perry-kollektion. Det vita fältet har jag målat med Isa Doras Tip white med Mavalas Pure diamond över. Prickarna har jag gjort med samma färger fast på motsatt sida av nageln med minfina, gula duttpenna.

I alla fall så tycker jag att Last friday night är jättefint. Det blir intressant på grund utav att det är olika storlekar på glittret och skimret samt att det inte bara är ett ljusblått glitterlack rätt och slätt, då det är även turkost glitter i som ger det lilla extra! Jag tror att jag snart ska testa med att måla detta över ett turkost lack också.







Au revoir!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0