Clowncrackle


Jag köpte redan i höstas ett av Isa Doras Graffitilack, men kände mig måttligt road av det egentligen. Så jag har faktiskt inte använt det förrän nu på våren och det snyggaste är ändå att ha glitter under. Innan har jag använt med det rosa Teenage dream, och för att slippa prova alla andra glitterlack som jag har, ett i taget, slog jag ihop det och använde fler på samma gång. Bara för att spara tid, liksom :)

Jag har använt OPI:s rosa Teenage dream, OPI:s blå Last friday night, OPI:s gröna Glow up already samt Depends guldglitter. Och över det: Isa Doras svarta Graffitilack.





Egentligen tycker jag att det var ganska fint med bara färgerna också, utan cracklelacket på, om jag hade målat på lite tjockare lager, så det hade täckt bättre så hade jag nog kunnat gå runt bara såhär också.



Hejsvej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0